بهبود باروری زنان

بهبود باروری زنان


زمانی که در مورد افزایش باروری زن و مرد صحبت می‌کنیم، به اشتباه خیلی از زن و شوهرها گمان می‌کنند که اطلاعات مهم در این رابطه مختص زوج‌هایی است که به دلیل ناباروری به مراکز درمانی مختلف مراجعه می‌کنند اما این باور اشتباه است چرا که هر زن و مردی باید بداند چطور می‌تواند قدرت و توانایی خود را برای داشتن یک فرزند سالم تقویت و حفظ کند.

شانس وقوع حاملگی در صورت فقدان مشکلات ناباروری در سنین ۲۹ تا ۳۳ سال در هر سیکل ماهانه 20 تا 25 درصد می‌باشد و این درصد با افزایش سن زنان به 35 تا 40 سال به یک سوم تا نصف کاهش می‌یابد.

در ایالات متحده بیش از 11 میلیون زوج تلاش می‌کنند که در زمان خاصی بچه‌دار شوند. بسیاری از این زوج‌ها با موانع باروری و یا تاخیرهای ناامید کننده روبرو می‌شوند و 1 در 5 با مشکلاتی جدی در هنگام باردار شدن مواجه خواهند شد.

حتی زوج‌های جوان در بهترین حالت سلامتی فقط یک احتمال 15٪ تا 20٪ از هر چرخه قاعدگی را برای شانس موفقیت در بارداری دارند. بسیاری از زوج‌ها احتمالا بارداری را مساله ساده‌ای تصور می‌کنند در حالیکه با افزایش سن افراد قدرت باروری کاهش پیدا می‌کند.

فرتیل اید وومن (FertilAid for women) مکملی است برای افزایش توان باروری زنان و سلامت دستگاه تولید مثل آن‌ها که ترکیب کاملی از ویتامین‌ها, کاملا طبیعی و بدون عوارض جانبی است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!